مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

سرعت در ایجاد نرم افزار ها ی اندروید
- سرعت ساخت و ساز را ارتقا دهید
طراحی اپلیکیشن وی تولید نرم‌افزار‌هایی فعالیت فرمائید که بتوانید آن‌ها‌را کاسه ۶ تا هشت هفته کامل شدن فرمائید. این عمل به شما این قابلیت را می دهد تا ایده‌های متفاوت را تست فرمائید.

سرعت در ساخت و ساز نرم افزار
-پباده سازی از تمامی‌چیز اساسی‌خیس میباشد
پباده سازی قشنگ و کاربرپسند فضا کاربری و لوگو از مهم ترین عامل ها در تولید یک برنامه پیروز میباشد.

-چیزی بسازید که دوستش دارید
موضوعی را برای ساخت و ساز برنامه گزینش نمایید که به آن عشق و علاقه دارید. در شرایطی‌که اپلیکیشنی که پباده سازی می کنید یکی خطاها خودتان را برطرف نماید یا این که یک سرگرمی نو برای شما فرآهم آورد، برای ایجاد برنامه‌های بعدی علت‌ی متعددی می گیرید.

ایده‌های خویش را بی‌نقص ندانید
‌ هرچند ممکن میباشد نرم‌افزار ساخت و ساز خودتان را خیلی دوست داشته باشید البته کورکورانه شیفته آن نشوید و چنانچه که نقصی داراست آن را ملاحظه کنید تا بتوانید در ورژن‌های بعدی آن را برطرف نمائید.

آسانی در تولید نرم افزار
-چیزی بی آلایش بسازید
خیلی اهمیت دارااست که به کار گیری از برنامه برای کابران معمولی و لذت‌قسمت باشد. غرض شما می بایست این باشد که نرم افزار را برای کسی بسازید که هیچ علم قابل انعطاف‌افزاری ندارد اما بتواند پیاله یک سری ثانیه، فعالیت کردن با اپ شمارا خاطر بگیرد.

سمج باشید
پیروزی‌های خیلی وسیع، دستکم ۱۰ سال بازه ما یحتاج دارا هستند. در‌حالتی که یک برنامه ناموفق ساختید ناامید نشوید! به یادگیری ادامه دهید و آنقدر باخت بخورید را راه و روش موفقیت و ساخت و ساز یک نرم‌افزار چیره را خاطر بگیرید.

-دنبال سرمایه و سوز و سرما‌یه‌گذار نباشید
شما می بایست تحت عنوان یک اپلیکیشن‌نویس، روی پاهای خودتان بایستید و با نرم‌افزار‌نویسی در وقت آزاد خویش، هزینه‌ی پروژه‌های جاریتان را تأمین نمائید. این عمل خیر فقط علم اپلیکیشن‌نویسی شمارا بالا می برد، بلکه سبب ساز خطور ایده‌های نو به ذهنیت شما میشود.

داشتن همکار در ساخت و ساز نرم‌افزار
-یک همکار پیدا نمایید
داشتن یک همکار که قادر است همچون یک دوست خوب برای شما باشد، باعث می شود که ایده‌های بیشتری در مشت داشته باشید و با پوشش نقاط ضعف همدیگر، بتوانید یک گروه قدرتمند برای ایجاد نرم افزار تشکیل دهید.

-هرگز دیر وجود ندارد
برای اینکه خاطر بگیرید چه‌طور نرم افزار بسازید و به یک گسترش‌دهنده‌ی غالب برنامه تبدیل گردید، هیچ گاه دیر وجود ندارد و گسترش‌ی روزافزون ابزارهایی که ساخت و ساز اپ‌ را معمولی‌خیس از مدام کرده‌اند، در این شیوه به شما یاری خواهد کرد.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 20:16


اکنون از کجا آغاز فرمایید؟ دو روش دارید:

یک تیم گسترش‌ی اپ استخدام نمایید یا این که گروه تولید نرم‌افزار خویش طراحی اپلیکیشن را فعال سازی نمایید (بسته به واحد سنجش اهمیتی که به استراتژی گوشی می‌دهید).
از یکی‌از سازندگان فوق‌العاده اپ گوشی مانند ”swiftic” ،”build fire” یا این که ”apps builder” برای ایجاد برنامه گوشی خویش به کار گیری نمایید تا نگران نرم‌افزار‌نویسی و مسائل فنی هم نباشید.
حسام آرماندهی مدیرعامل کافه بازار و تارنما دیوار میباشد
وبسایت دیوار که رئیس آن اولی شغلش چاپ روی تیشرت بوده امروز به یک کدام از پیروز ترین وب سایت های نیازمندی های میهن تبدیل شده‌است . به نترسی میتوان اعلام کرد استارتاپ دیوار با جلب رضایت یوزرها اهل ایران خویش و اما مراقبت کیفیت امروز به او‌لین مرجع برای تثبیت اطلاع رسانی بدون پول با مکانیزم نردبانی تبدیل شده‌است . فرقی نمی‌کنید صاحب و مالک چه کسب و فعالیت و استارتاپی می باشید , به شما توصیه می کنیم این نوشته‌ی‌علمی در رابطه عوارض پیروزی وب سایت دیوار را بخوانید و مقاله ها برد کارآفرینان جمهوری اسلامی ایران را دنبال فرمائید.

حسام آرمندهی و دوستانش در تیم کافه بازار از دانش گاه شریف بایکدیگر دوست و یاور گردیده اند و ایده نخستین فعال‌سازی این وبسایت هم از همین نقطه صورت گرفته میباشد. وی فارغ التحصیل فن کامپیوتر دانشکده شریف در سال ۱۳۸۸ میباشد که پس از انتها علم آموزی در مقطه کارشناسی برای ادامه علم آموزی در حرفه ایجاد اشتغال و کسب و عمل به سوئد و کالج چالمرز رفت تا در حرفه ای که آیتم عشق و علاقه اش میباشد کسب تجربه نماید البته در وسط شیوه و در یکی‌از سفرها به کشور‌ایران همگی چیز به طوری دیگر برایش رقم خورد.

وی که به طور همزمان با تعطیلات کریسمس و تعطیل شدن دانشگاهش در سوئد به کشور‌ایران آمده بود با پروژه ای آشنا شد که رضا محمدی و دیگر دوستان دیرین اش در کالج شریف روی آن فعالیت می کردند و اسم آن را « فارسی تل» نهاده بودند، غرض آن‌ها درین پروژه فارسی سازی اندروید و ساخت و ساز چند نرم افزار ضروری فارسی بود.

جذابیت این پروژه و عمل با دوستان برای حسام آرمندی به حدی بود که وی با انتها تعطیلات دانشگاهی ترجیح بخشید در کشور ایران بماند و روی این پروژه که آینده ای پر‌نور در آن می روئت کرد فعالیت نماید. وی در اذعان کرد و گویی در رابطه آن روز ها و ماندش در جمهوری اسلامی ایران گفته:

«زمانی به تهران آمدم دیدم برخی از دوستان و همکلاسیان سابقم در دانش کده شریف به عنوان مثال رضا محمدی، بر روی پروژه فارسی‌تل فعالیت می‌نمایند؛ زمانی از پروژه فهمیدم به آن عشق‌ مند شدم و قرار شد دو هفته بیشتر در کشور‌ایران بمانم تا با کمپانی‌هایی همانند ایرانسل و سونی در رابطه توزیع این مال گفت‌و‌گو کنیم، ولی این دو هفته تعطیلات از پیش اپ ‌ریزی گردیده‌ در فعالیت هیچ وقت کل نشد.»

در‌این میان همگی چیز آن سیرتکامل که حسام آرمندهی تاءمل می‌کرد در پروژه فارسی تل رقم نخورد وکار به فیض نرسید البته این قصه سبب هم نشد که وی و دوستانش دست از عمل بکشند، بلکه به اندیشه ایده ای نو افتادند که از دل آن « کافه بازار» بیرون شد.

حسام آرمندهی می گوید: « سال ۸۹ با فعالیت روی مال فارسی تل استارت کردیم. این فرآورده نتوانسته بود به فروش آیتم انتظار رسد و بعداز اینکه ما اضافه شدیم هم کاری از پیش پیکار، ما در طی یک ماه سیستم عاملی را که ساخت‌و‌ساز کرده بودیم کنار گذاشتیم و یک فعالیت تازه استارت کردیم زیرا دیدیم نمی ‌گردد دو سال دیگر روی آن اکانت کرد.

نکته حائض اهمیت در‌این در میان این میباشد که می بایست سریع تصمیم بگیریم و راهی را که تا نصفه رفته ‌ایم‌ تغییر تحول دهیم. این تغییر‌و تحول هم مستلزم جرئت میباشد و هم سرعت فعالیت. کمتر شرکتی میباشد که جرئت این عمل را داشته باشد. همین شرایط فعلی کمپانی‌ های بزرگی می باشند که می بایست عوض شوند و برای مثال ۱۰سال دیگر روشی که شرایط کنونی دارا‌هستند به کارگیری می ‌نمایند منسوخ شده‌است اما جثارت تغییر و تحول ندارند. براین اساس تحولات شکل نمی‌ گیرد و به گذر زمان و با شیب بسیار نادر رو به هلاکت می ‌فرایند.»

حسام آرماندهی مدیرعامل کافه بازار و تارنما دیوار میباشد
حسام آرماندهی مدیرعامل کافه بازار و وب سایت دیوار میباشد
موسس وب سایت دیوار

حسام آرماندهی مدیرعامل کافه بازار و وبسایت دیوار میباشد

گفتمان با رئیس استدلال نرم‌افزار دیوار حسام آرمندهی را بخوانید؛

حسام آرمندهی، مدیرعامل این موسسه، در عین جوانی، فراز و نشیب های اکثری را برای به پیروزی رساندن کافه بازار پشت رمز نهاده میباشد. ایشان با تحویل دریافت کردن شرکتی ناکامی خورده، فعلا در هم اکنون اداره سازمانی میباشد که میلیون ها نفر از سرویس ها آن به کارگیری می نمایند. حسام با مدیر خویش توانسته کافه بازار را از کوچه پس کوچه های تهران، به بالای برجی برساند که حضور در آن آرزوی هر شرکتی میباشد.

هنگامی که عاقبت به طبقه ۲۳ ساختمان بلند نگار رسیدیم، حسام با لبخندی دوست داشتنی به استقبال ما آمد. لبخندی که تواضع در آن موج می زد و اثری از کبر در آن چشم نمی‌شد. خطا نکنید، حسام به آنچه ساخته میباشد، مینازد، ولی گویی همچنان به حافظه داراست که مسیر خویش را چهت نیل به‌این طول، از کوچه پس کوچه های تهران مقدمه نموده است.

کار اقتصادی خویش را از کجا ابتدا کردید؟

شاید اولی عمل دورازشوخی اینجانب و شریکم رضا محمدی، سایتی برای چاپ بر روی پیراهن با اسم «طوطی» بود که سازه داشت به طور اینترنتی پیشنهاد را از مشتری اخذ نماید و مال را تحویل دهد؛ البته با رفتن یک کدام از دیگر از شرکا به آن سوی مرز برای ادامه علم آموزی، مجموعه ما از هم پاشیده شد؛ و اینجانب نیز تصمیم گرفتم تحصیلاتم را در بیرون ادامه دهم؛ لذا به سوئد رفتم و در کالج ایجاد اشتغال دانشکده چالمرز، در حرفه پباده سازی کسب و عمل سرگرم به علم آموزی شدم.

چرا ایجاد اشتغال و کسب و فعالیت؟

زیرا به ایجاد اشتغال عشق داشتم و در کلاس های این عصر در کالج رئیس شریف هم کمپانی کرده بودم. وقتی که در کشور ایران بودم برای فوق لیسانس همین فن در دانش گاه ایجاد اشتغال کالج تهران قبول شدم، البته سازه به عارضه ها فردی، آیتم‌ی علم آموزی در آن سوی مرز را گزینش کردم.

در سوئد چه سپری شد؟

ما در سال دوم تحصیلمان تحت عنوان پروژه بایستی یک کسب و کاری راه اندازی می‌کردیم. اینجانب با یک گروه از دانشجو ها – که ازکشورهای متفاوت بودند – پروژه‌ای را اپ‌ریزی نمودیم. ایده‌ی عمل بر این مبنا بود که با هوش تصنعی به شناسایی اشخاصی که به بازی‌های آنلاین معتاد بودند بپردازیم تا دولت سوئد برای رفع اعتیاد به آن‌ها یاری دهد.

اما این پروژه به خیال از هم پاشیدن مجموعه، ناتمام باقی ماند؛ یکی اعضای گروه ما به گوگل، و دیگری به مایکروسافت رفت؛ اینجانب نیز دی ماه ۸۹ در تعطیلات سال نوی میلادی به تهران آمدم.

زمانی به تهران آمدم دیدم بعضا از دوستان و همکلاسیان سابقم در دانش گاه شریف برای مثال رضا محمدی، بر روی پروژه فارسی‌تل فعالیت می‌نمایند؛ زمانی از پروژه آگاه شدم به آن عشق‌مند شدم و قرار شد دو هفته بیشتر در کشور ایران بمانم تا با کمپانی‌هایی همانند ایرانسل و سونی در رابطه توزیع این کالا گفتگو کنیم. ولی این دو هفته تعطیلات از پیش اپلیکیشن‌ریزی گردیده‌ی اینجانب در کار هرگز مجموع نشد.

بعد از تعدادی وقت تصمیم گرفتیم که ماهیت کمپانی را که بسیار در محصولش سرمایه‌گذاری گردیده بود تغییر و تحول دهیم. به همین خیال سراغ ایده‌ی فعال سازی نرم افزار ‌استور رفتیم . در طی ابتدا پروژه، اندروید مارکت گوگل و نرم افزار‌ استورهای سامسونگ و سونی وجود داشتند. اولین خدماتش بر روی ایرانیان تحریم بود و مابقی عمل چندان دور از شوخی و قدرتمندی نداشتند و محدود به یک مارک موبایل هم بودند.

در ۳ ماه نخستین عمل بازار توانستیم به ۱۰۰ هزار مخاطب دست یابیم.

بهمن ماه ۸۹ ورژن نخستین اپ بازار به طور جداگانه صورت گرفت و به عبارتی بازه زمانی در او‌لین نمایشگاهی با تیتر کنگره گوشی کشور ایران نسبت به معرفی آن مبادرت کردیم؛ روبروی ما غرفه ایرانسل بود و برخی از پرسنل این موسسه می‌آمدند و ما بازار را برای آن ها نصب می‌کردیم.

پیش از به وجود وارد شدن بازار بازار، اکثر یوزرها ناچار بودند نصب نرم‌افزار ها را از روش کامپیوتر و یا این که فروشگاه‌های فروش تلفن همراه انجام دهند البته ساختار گوناگون بازار منجر شد این مراحل دستخوش تغییر و تحول و بسیار معمولی‌خیس خواهد شد و برهمین اصل ما بازخوردهای مثبتی را در آن نمایشگاه اخذ کردیم.

بعداز نمایشگاه این نرم افزار را در دو فروم فارسی قرار دادیم تا بازخوردهای بیشتری را از عموم اخذ نماییم؛ همین مبادرت منجر گردیده تا بازار آیتم اعتنا برخی از رسانه ها و خبرگزاری ها قرار گیرد؛ مطالبی که درباره ی بازار نوشته شد موج عجیبی را به وجود آورد به گونه ای که در ۳ ماه اولیه کار بازار توانستیم به ۱۰۰ هزار استفاده کننده دست یابیم.

انتظار چنین استقبالی را داشتید؟

خیر! انتظار این تعداد مخاطب را نداشتیم و به انگیزه فراهم نبودن ساختار ها، همواره با مشکلاتی در مورد سرور مواجه بودیم. البته نکته اساسی، مبنا فنی بازار بود که از روز نخستین خیلی خوب و حاذق نهاده گردیده بود و به ما قابلیت گسترش سریع را می اعطا کرد.

ساخت وب سایت مشابه دی
ساخت وب سایت مشابه دی
ایده درآمد زایی کلان از پول های خرد چه‌طور صورت گرفت؟

در به عبارتی برهه زمانی این ایده در برنامه استور های فرنگی در اکنون انجام بود. ما به برد این ایده اعتقاد و باور داشتیم و برای تمرکز روی آن سماجت متعددی کردیم. در اولِ فعالیت کافه بازار زیرا برنامه های فارسی متعددی برای فروش وجود نداشت تصمیم گرفتیم این ایده را با فروش شارژ ایرانسل و گیف کارت مقدمه کنیم و خرید از اینترنت بر روی تلفن همراه را برای یوزرها به عادت تبدیل کنیم.

ولی بعداز مدتی بدین سود رسیدیم که بایستی تمرکز خویش را صرفا بر روی برنامه ها در اختیار بگذاریم و از درآمدهایی که مارا از هسته‌ی اساسی کسب و کارمان به دور می‌نماید خودداری کنیم. فروش نرم‌افزار یا این که به پیروزی می رسید یا این که پروژه ما با باخت مواجه می‌شد؛ و ما این ریسک را پذیرفتیم. جذاب میباشد که هنوز هم نرم افزار استورهایی در کشور ایران وجود دارا هستند که کارت شارژ میفروشند.

برد ما از درآمدزایی مبتنی بر پرداخت‌های خرد سبب شد که صنعت جدیدی در جمهوری اسلامی ایران پیرامون ساخت‌و‌ساز اپ‌های تلفن همراه به وجود آید. صورت‌گیری این صنعت، نتیجه ها ریسکی که ما کردیم و ملازمت و همراهی توسعه و گسترش‌دهندگان بود. عده ای که اینک بخش اعظمی از آنان خویش صاحب و مالک کمپانی میباشند و درآمدهایی یک سری قریه میلیونی از اپ های خویش به دست می‌آورند.

ولی اینکه سرویسی را تولید فرمائید که به غربال باقی ماندن یک‌سری تارنما یاری دهد، یوزرها نسبت به شما رویت کرد مثبتی نخواهند داشت.

از هنگامی که استارت کردید تا اینک تب کانال‌ های اجتماعی در مرز و بوم وجود داراست. تا به درحال حاضر وسوسه نشدید تا کانال اجتماعی شیوه بیاندازید؟

هیچوقت بدین تامل نیافتادیم؛ کارهایی که ما انجام میدهیم برای خدماتی میباشد که فرنگی‌ها ما‌را تحریم کرده‌اند و به فیلترینگ داخلی کاری نداریم؛ به لحاظ اینجانب در صورتیکه شما بتوانید تحریم را بی‌اثر فرمائید عموم از شما استقبال می نمایند ولی اینکه سرویسی را تولید فرمایید که به غربال باقی ماندن چندین وبسایت یاری دهد، یوزرها نسبت به شما روءیت کرد مثبتی نخواهند داشت و قدمت این خدمت بسیار کوتاه خواهد بود.

شما وقتی که تحت عنوان مدیرعامل کافه بازار گزینش شدید بسیار برنا بودید، آیا در‌این بازه تصمیمی گرفته اید که در حال حاضر تصور کنید نادرست بوده میباشد؟

اینجانب در معاش از کارهایی که کردم منصرف نشده‌ام به دلیل آنکه معتقدم آن تصمیم در حالت و بازه خودش به صحت اتخاذ گردیده. ولی در حال حاضر زبده ای که در کار به دست آوردم، چنانچه بخواهم عمل دیگری را از نخستین آغاز کنم احتمالا در خیلی موردها برای مثال روش‌ی سرمایه‌گذاری و فعال سازی اول کمپانی، به صورت دیگری کار خواهم کرد.

در تعامل با دولت و یا این که نهادهای ناظر مشکلی ندارید؟

ما در حال حاضر تا حد نیکی حافظه گرفته‌ایم که چه‌گونه با نهادهای ناظر تعامل بهتری برقرار کنیم. به خیال دارم که یک توشه از پلیس فتا به دفتر کار ما آمدند و قصد داشتند به انگیزه شکایتی که از یکی نرم‌افزار‌های بازار انجام یافته بود، تمامی سیستم‌های کامپیوتری کمپانی ما‌را ضبط نماید.

آن نرم افزار شماره تلفن اشخاص را می گرفت و بر روی نقشه وضعیت آنان را نشان می اعطا کرد که‌این عمل اطراف فردی یوزرها را به خطر می‌انداخت. البته به‌هرحال این روز ها با دقت به شناختی که از تیم و کار ما ساخت گردیده، و بالارفتن سطح آنالیز و تطبیق بیشتر عمل‌ها با ضوابط، این قبیل اشتباهات کمرنگ‌خیس شده‌است.

با دقت به وسعت کاربری که شما دارید آلرژی متعددی بر روی فعالیتتان وجود دارااست احتمالا از این دست مورد ها خیلی برایتان پیش می‌آید؟ تا حال گردیده کسی بخاطر گلایه از اطلاع رسانی دهندگان تارنما دیوار یا این که گلایه از نرم‌افزار های کافه بازار مشکلی برای شما پیش بیاید ؟!

آری موردها شبیه بسیار میباشد ولی نکته ای که بایستی در لحاظ گرفته خواهد شد این میباشد که ما خدماتی استفاده کننده محور ارائه می کنیم و صرفا یک توزیع کننده هستیم و مسئولیت‌های حقوقی نرم افزار‌ها بر دوش ما وجود ندارد.

به نظرم ضابطه‌گذاری راجع‌به سرویس ها آنلاین مخاطب محور بایستی به سیرتکامل‌ای معادلات را تغییر تحول دهد تا چنین مسائلی برایشان تولید نکند و به استرس‌ها و ریسک‌های راه اندازی کسب و عمل در کشور‌ایران اضافه نکند. خوشبختانه طی سال های اخیر نظرها نسبت به عمل ما بسیار بهتر شده‌است. ولی همچنان مشکلاتی وجود داراست.

اکنون دعوا اطراف فردی در ایالات متحده و سراسر جهان داغ میباشد. آیا شما بدین اطراف پایبندید؟

در کافه بازار یک سری آیتم داشتیم که پلیس فتا برای پیگیری پرونده‌های خرید از کارت‌های بانکی دزدیده گردیده، درخواست ارائه داده ها IP مخاطب را از ما داشته باشد. اما از دید اینجانب بهتر و ریلکس‌خیس است که‌این داده ها از خزانه اخذ خواهد شد ولی به‌هرحال ما در مورد ها کلاهبرداری اینترنتی حداکثر همیاری را با پلیس داشته‌ایم.

البته در مشت قرار دادن داده ها، پا را بالاتر از این گزینه نگذاشته ایم. ضمنا ما از اولِ کار خویش تلاش کردیم صرفا اطلاعاتی از استفاده کننده را در چنگ بگیریم که در ارائه خدمت به وی نیاز داریم. این یکی بندهای قانون ها تکثیر نرم افزار در بازار نیز است. مثلا در شرایطی‌که شماره تلفن شخص در به کارگیری از اپلیکیشن‌ای کاربرد ندارد آن اپلیکیشن حق اخذ آن را در قالب فرم یا این که به هر صورت دیگر ندارد. ما اعمال این ضوابط جهت محافظت اطراف فردی اشخاص را از خودمان آغاز کردیم.

خیلی‌ها در مغازه‌ها و مجتمع‌ های تلفن همراه داعیه می‌نمایند که بازار و اپ‌ هایش ویروسی میباشد یااینکه می گویند سرور‌های شما ویروسی می باشند، و با این داعیه از مشتریان میخواهند که اپلیکیشن‌ها را از بازار نصب نکنند. آیا این داعیه درست است؟ چنانچه درستی ندارد منبع این ویروس‌ها کجاست؟

خویش بازار که حتماً ویروس ندارد؛ در صورتیکه داشت تا به درحال حاضر کمپانی ما به انگیزه بدنامی تعطیل گردیده بود و ما اینجا حضور نداشتیم؛ اما ممکن میباشد بعضا نرم افزار‌های اندروید که در گوگل‌پلی یا این که دیگر نرم افزار‌استورها می‌باشند ایراد‌دار باشند.

نرم افزار‌های فرنگی در گوگل‌پلی تخت‌گاز و سوای چک منتشر میگردند البته در نرم افزار‌استور اپل تا حد خیر و خوبی اپلیکیشن چک گردیده و نرم افزار‌های ناقص یا این که ویروسی و ایراد‌دار روی خروجی قرار نمی‌گیرند؛ محاسبه ما چیزی مابین اپل و گوگل میباشد؛ ما بر روی نرم‌افزار‌ها محاسبه داریم و از نشر موردها مشکوک خودداری میکنیم.

جدای از این عموم به ما اعتماد دارا‌هستند و شایعات را نیز اعتقاد نمیکنند؛ چنانچه بدین حرفها دقت می‌کردند بازار تا این حد پیشرفت نمیکرد و این صنعت نیز صورت نمی‌گرفت. در رتبه نخستین، منبع این شایعات دکان‌هایی میباشند که میخواهند بر روی تلفن همراه‌ها نرم‌افزار نصب نمایند و از این روش درآمدی یک‌سری روستا‌هزار تومانی علاوه بر فروش موبایل داشته باشند یااینکه خویش را نسبت به رقبایشان متمایز نمایند. این فعالیت ضررهای فراوانی دارااست.

اولیه اینکه قابلیت و امکان بررسی بر بازاری که به میلیون‌ها مخاطب سرویس رسانی می‌نماید وجود دارااست اما ریسک ویروسی بودن نرم افزار‌های انتخابی دکان‌های بی‌نام‌و‌نشان بسیار فراتر میباشد. نرم افزار‌ها زیرا آنلاین نیستند معمولاً ورژن‌های سابق‌ترشان نصب می گردد که مملو از نقص‌ میباشد و با دستگاه‌های به‌روزتر مطابقت و همخوانی ندارد.

مخاطب در اپلیکیشن‌های نصب گردیده بوسیله دکان‌دار حق تعیین ندارد و نمی‌تواند ایده ها دیگرافراد را در زمینه ی آن نرم افزار قبل از نصب مطالعه نماید. اینها همگی به غیر از مسائل ناقض حق آفریننده نرم افزار می‌باشد که منفعت نصب نرم‌افزار‌اش به جای‌اینکه به خودش رسد و به ایجاد بیشتر یاری دهد به واسطه‌های نصاب اپ می رسد.

آیا از طرف رقبایتان هم خبرپراکنی سازی میشود؟

چرا اتفاقاً منشع برخی از این شایعات از طرف کمپانی‌های وارد کننده یا این که گارانتی کننده گوشی در کشور‌ایران است. در نمایندگی‌های کمپانی‌هایی که برخیً خویش اپلیکیشن‌استوری هم داشته‌اند و حریف ما بوده‌اند، شایعات این چنینی فراوان به گوش می رسد.

از جمله برخی از گارانتی‌ها به مخاطب که برای فساد دستگاه خویش مراجعه کرده، اعلام می‌نمایند که بازار سبب این فساد بوده و از ارائه خدماتی که وفادار به انجامش می باشند امتناع می‌ورزند. حتی این مورد برای خویش اینجانب هم پیش آمده میباشد و متأسفانه کیفیت گارانتی‌ها در کشور‌ایران بسیار اسفناک میباشد.

به صورت مجموع نرم افزار تمامی جا به یک صورت فعالیت می‌نماید و از نگاه فنی قابلیت‌پذیر وجود ندارد که بازار روی یک دستگاه سبب فساد گردد و روی میلیون‌ها دستگاه دیگر به صحت عمل نماید. ولی اساسی عموم میباشند که خویش حقایق پشت پرده و علت‌ها را به خیر متوجه میگردند و اعتمادی بدین شایعات نمی کنند. در صورتیکه بازار هم وجود نداشت به‌هرحال این موسسه‌ها عذروبهانه‌ای برای عدم ارائه‌ی سرویس ها گارانتی به مشتریان پیدا می‌کردند.

اپ هایی مانند فیسبوک و توئیتر که در کشور ایران غربال می باشند در مارکت شما جان دار بودند و شما آن ها را حذف کردید. اما این نرم‌افزار ها در مارکت‌ های حریف چشم می‌ خواهد شد. دلیلش چه می‌باشد؟

از طرف نهاد‌های ناظر به ما بسیار یاداوری میدهند و ما نیز بر پایه ی این تذکرها کار میکنیم؛ شاید به رقبا به خیال و خاطر کوچک بودنشان یاد آوری نمی‌دهند یااینکه نهاد های ناظر یه خرده در حق ما به نسبت بقیه افراد معدود انصافی می‌نمایند.

شما به‌این پرسش بارها پاسخ داده‌ اید اما می‌ خواهم برای مخاطبان ما بگویید هنگامی که گوگل‌ پلی به طور کامل گشوده گردد سیاستِ کاری شما چه خواهد بود؟

تا‌هنگامیکه گوگل‌پلی برای ایرانیان سرویس ها پرداخت ارائه نده، هیچ اتفاقی درین حوزه نخواهد زمین‌خورد و حریف ما محسوب نخواهد شد؛ اما ما ذوق زده می‌شویم که گوگل‌پلی گشوده گردد.

اتفاقاً اینجانب در کنفرانس گوشی بارسلون در سال ۹۰ از اریک اشمیت مدیر هیأت مدیره گوگل پرسیدیم چرا این خدمت را بر روی ایرانیان بسته‌اید و خودم بسیار پیگیر مسائل تحریم‌های اعمال گردیده بر عموم جمهوری اسلامی ایران بودم. جواب وی در آن بازه زمانی با تمسخر یاور بود.

اینجانب ترجیح می ‌دهم کمپانی هایی که به اینجانب و هموطنانم بی‌احترامی می‌نماید هیچ گاه در بازار کشور ایران کارشان رونق پیدا نکند. Airbnb اکانت منرا بسته، اندروید مارکت سالها اپلیکیشن‌های در بین‌المللی را از عموم کشور ایران دریغ کرده. این مجموعه‌ها می‌توانستند این محدودیت‌ها را ساخت و ساز نکنند.

زمانیکه گوگل، کروم را در کشور ایران غیرقابل دانلود کرد، دیگر کمپانی امریکایی، فایرفاکس، چنین محدودیتی نداشت. هنگامی به هیچ طریقی دسترسی به اندروید مارکت نبود، کماکان به راحتی به نرم‌افزار استور اپل دسترسی وجود داشت. به لحاظ میرسد که ترجیح و سیاست خویش کمپانی‌ها هم در اعمال تحریم‌ها بی‌اثر وجود ندارد و صرفا نباید دولت امریکا را مؤثر دانست.

یک هنگامی لری پیج مؤسس گوگل تصمیم گرفت که از بازار چین بیرون شوند؛ «بایدو» (کاوشگر چینی) صورت گرفت و پیشرفت‌های بسیار کرد و موردپسند یوزرها چینی قرار گرفت (حالا این موسسه ۵۷ سرویس متفاوت مثلا کانال اجتماعی در چین ارائه می‌کند) مدتی بعد از آن اریک اشمیت مدیرعامل گوگل تصمیم را بازگرداند و اعلام کرد که نباید بازار یک میلیارد نفری چین را از کف داد البته آن گاه دیگر نتوانستند برگردند و صحیح عمل نمایند زیرا «بایدو» فی مابین عموم چین جا گشوده کرده بود و عموم دیگر نیازهایشان تماما از روش بایدو رفع گردیده بود.

امروزه می‌شنویم که بایدو خدماتی بسیار باکیفیت حتی متمایز و بهتر از جستجو گر گوگل ارائه می‌نماید. اینجانب معتقدم که بازار هم میتواند این تجربه را تکرار نماید و خویش را با ارائه سرویس ها بهتر مهیا وقتی نماید که گوگل قصد به رجوع و برگشت به کشور‌ایران میگیرد.

تا به درحال حاضر از طرف کمپانی و یا این که سازمانی «خیر» شنیده‌اید؟

آری! ما بیشترین «خیر» را از طرف اپراتورهای تلفن همراه و کمپانی‌های واردکننده و آفریننده موبایل شنیدیم. پیشنهادهای ما در باب همیاری مشترک بارها و بارها رد شد. بازار به طور پیش‌فرض روی هیچ دستگاه نصب نشد، هیچ اپراتوری در خصوص شناساندن بازار با ما همیاری نکرد. اما بهر اکنون با عملکرد فراوان توانستیم به صورت به طور کاملً جداگانه شیوه خودمان را بیابیم.

پهنای باند بازار به حدی رسیده که سال قبل یکی‌از مدیران وزارت ارتباطات، سهم اپ بازار را ۱۰ درصد از مجموع پهنای باند مملکت دانست.

با اعتنا به پهنای باند بالا و سرورهای زیادی که دارید، تا به امروز با چه مشکلاتی در این مورد واکنش داشته‌ اید و آیا به فروش پهنای باند تاءمل کرده‌ اید؟

 

هنگامی استارت کردیم صرفا یک سرور مجازی در بیرون از جمهوری اسلامی ایران داشتیم که هزینه‌اش ماهی یک‌سری دلار بیشتر نبود. نادر‌معدود که یوزرها بیشتر استقبال کردند هزینه‌های ترافیک اساسی‌خیس شد و ارزبری فراوانی از این بابت چهره بخشید.

یادم می‌باشد که در قرارداد کل دیتاسنترهای اهل ایران ترافیک ۱۰۰ گیگابایت در ماه تحت عنوان سقف در لحاظ گرفته گردیده بود و ما اصلا مورد‌ی آوردن سرورها به درون کشور ایران را هم نداشتیم.

ما همواره مایل بودیم جای این که کمپانی و همینطور مرز و بوم هزینه‌ی بخش اعظمی متحمل خواهد شد که ترافیک به بیرون برود و پس از آنجا به کشورمان برگردد، سرورهایمان را به باطن منتقل کنیم.

اولیه کمپانی ندا رایانه به ما لطف کرد و به طور تقریبً 1 سال، بازار در سرورهای این موسسه به بدون‌پول میزبانی می شد؛ آنگاه که حس کردیم این مسأله به این موسسه لطمه اقتصادی می زند مجدد سرور را به بیرون منتقل کردیم. تا اینکه مورد‌ی میزبانی در دیتاسنتر LCT وابسته به کمپانی پایین ساخت و ساز آماده شد.

از زمانی به کشور‌ایران آمدیم سرعت دانلود نرم افزار و همینطور نوا توسعه و گسترش ما بیشتر شد؛ دست ما گشوده شد تا بتوانیم خدمت‌های بیشتری ارائه دهیم. دولت مشوق‌هایی برای میزبانی سرویس ها داخلی در درون مرزو بوم در لحاظ گرفت. از آن به آنگاه کمپانی‌های زیادی به سراغ ما آمدند و به واسطه مشوق‌هایی که وجود داشت، به ما توصیه میزبانی بدون پول دادند.

متأسفانه کماکان سبک کاری نقص‌ دارااست و این مشوق‌ها به جای این که بدون واسطه در چنگ تولیدکنندگان مستقر محتوا قرار گیرد، در دست واسطه‌ها قرار گرفته میباشد که امید‌است‌ منش‌حلی برای این مسأله در لحاظ گرفته خواهد شد.

حال درآمد توسعه و گسترش‌ دهندگان در کافه بازار چقدر میباشد؟

توسعه و گسترش‌دهندگانی داریم که ماهی ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان از بازار درآمد کسب می‌نمایند؛ درآمد نتایج از فروش یک نرم‌افزار به طور ۷۰ به ۳۰ فی مابین تولید کننده و بازار تسهیم می گردد.

چه شد که برنامه دیوار را ساخت و ساز کردید؟

زمانی در سوئد بودم، سایتی بود که عموم، برای فروش منزل، وسایل یا این که سرویس ها خویش در آن تارنما اطلاع رسانی می‌دادند؛ اینجانب یک آیپاد داشتم که دیگر احتیاجی بهش نداشتم. رفتم آنجا اطلاع رسانی دادم و فروختم؛ شخصی که از اینجانب خرید کرده بود، یک پسر نوپا چهارده پانزده ساله بود؛ بعداز چندین روز دستگاه را پس آورد و اذعان کرد iOS اش دیرین میباشد و اینجانب نیز دستگاه را گرفتم و پولش را پس دادم.

هنگامی به تهران بازگشتم مدام در اندیشه فعال سازی کسب و فعالیت مشابهی بودم که بتواند نیاز مهمی از یوزرها را برطرف نماید؛ اما آن دوران وب سایت‌هایی زیرا «پایانه» بودند، البته غالباً کمپانی‌ها و کسب و امور، به مکان عموم در آنان کار می‌کردند و اطلاع رسانی می‌گذاشتند.

ایده را با کودک‌های کمپانی مطرح کردم و در غایت در تعطیلات عید سال ۹۱ عمل بر روی دیوار را آغاز کردیم. نخست می‌خواستیم سایتی رویکرد بیاندازیم و در آن اطلاعیه‌های دانشجویی، همانند درخواست هم‌منزل و داد و ستد دوچرخه که بر در و دیوار دانش گاه صنعتی شریف نصب میگردند را در آن منتشر کنیم.

زیرا پیاده‌سازی این تارنما تا انتهای فصل بهار کامل شدن نشد و در فصل تابستان دیگر دانش گاه تعطیل می شد و از اطلاع رسانی خبری نبود، تصمیم گرفتیم به مکان یک اینترنت‌تارنما، برنامه تلفن همراه ارائه نماییم. اینچنین شد که در فصل تابستان ۹۱ دیوار را در قالب نرم‌افزار اندروید، در بازار منتشر کردیم. هنگامی اپ را منتشر کردیم، زیرا فعالیت با آن به ویژه عکس دریافت کردن و قرار دادن اطلاع رسانی در اپلیکیشن سهل بود، معدود‌نادر خویش عموم استقبال کردند و استعمال از دیوار روز آپ دیت ارتقا یافت.

شما مدام مسافت‌ ای محسوس با رقبا دارید، راز این پیروزی چه بود؟

تمرکز ما مدام روی محصولمان میباشد و همت می کنیم شایسته ترین کالا و سرویس ها را ارائه نماییم. در کسب و فعالیت ما بازاریابی و تبلیغات صرفا سرعت دستیابی به پیروزی را تغییر تحول میدهند ولی فرآورده میباشد که انتخاب کننده میباشد.

خیلی‌ ها دوست دارا‌هستند بدانند حسام آرمندهی تحت عنوان یک مدیریت پیروز چندین ساعت در روز عمل می‌ نماید؟

اینجانب حدود ۸ ساعت در روز عمل میکنم و ۸ ساعت هم می‌خوابم؛ ولی گهگاه هم شب‌ها یک سری ساعت پیشین خوا آدرس اینترنتی‌هایم را چک می کنم و نوشته‌علمی میخوانم. اوایل خیلی دشوار عمل کردیم تا بدین نقطه رسیدیم شاید به اندازه کل ساعت‌های بیداری.

هنوز هم از دید خیالی مدام مشغول عمل هستم البته کارایی می کنم به شدت قدیم نباشد. به حیث اینجانب تعیین درست مسیر مهمتر از معیار وقتی است که برای عمل گذارده میگردد. حق تقدم بندی مطلوب، تمرکز و بضاعت «خیر» اعلام کردن به حالت‌ها و پیشنهادات جالب که همسو با غرض اساسی عمل وجود ندارد اهمیت بسیار بالایی دارااست.

از لحاظ شما داخل شدن به ناحیه ایجاد اشتغال و فعال سازی استارتاپ برای همگان مطلوب میباشد؟

به نظرم مسأله خیلی فردی میباشد. خیلی‌ها با آغاز کردن استارتاپ چیزی را از دست نمی‌دهند و یا این که ریسک چندانی متحمل نمیشوند. این روز ها جذب سرمایه هم به مراتب ریلکس‌خیس شده‌است. علاوه بر ریسک‌ها و مجال‌های دیگر که بایستی بررسی شود استرس و مشقت بسیار بسیار متعددی منتظر رویه‌انداز کسب و فعالیت می‌باشد.

یادم میباشد در مقطع‌ای از عمل بازار، انقدر شرایط سرورها ناپایدار بود که هیچ زمان تصدی خاطر نداشتم. ایام و شب‌ها حتی از بیرون منزل با سرعت ذیل gprs آن مقطع، از روش SSH بر روی تلفن همراه، سرور را به صورت آراسته ریستارت میکردم تا لبریز شدن حافظه موقت آن را از عمل نیندازد. در‌صورتی‌که از فعالیت می‌به زمین خورد می بایست با دیتاسنتر تماس می‌گرفتم که سرور را خاموش و پر‌نور نمایند.

خوشبختانه مدام توانستیم بر اشتباهات فنی و غیرفنی غلبه کنیم. شرایط کنونی هم عمل چندان شل نشده البته خب همیاران بیشتری دارم و رنج‌ها تا حد متعددی دربین اشخاص متفاوت تقسیم گردیده و شاید متاع کارهایم تا حدی عوض شده. حقیقتاً طاقت فرسا میباشد چون می بایست هر لحظه فراهم باشیم و کسب و فعالیت آنلاین تعطیلی و خواب ندارد. به‌هرحال هیچ وضعیت نیکی بی‌سعی به دست نمی‌آید و هرکسی در روش شبیه گام می گذارد می بایست خودش را مهیا‌ی مسیری مالامال پیچ و تاب بکند.

نرم‌افزار شما برای «دیوار» و «عدد» و درآمدزایی از این دو پروژه چه می باشد؟

در فعال‌ساز‌ی هیچکدام از کسب و شغل های غرض نخستین‌ی ما درآمدزایی نبوده میباشد و شناسایی ایراد و ارائه راه حل مطلوب و حل مسائل چالشی علت‌ی مهم برایمان بوده میباشد.

اینک ما کل تمرکزمان در دیوار بر روی پرورش و جا پرت کردن به کارگیری از راهکار آنلاین در معامله میباشد. اکنون ۴۰ هزار اطلاع رسانی در روز بر روی وبسایت و اپ دیوار قرار می‌گیرد؛ یعنی یک هزارم یوزرها وب کشور‌ایران در روز بدین اپلیکیشن اطلاع رسانی میدهند که‌این خویش آمار بسیار خیر برای اپ دیوار میباشد.

هنوز معتقدیم که می بایست بر روی پرورش متمرکز ماند و در‌حالتی که مال و خدماتی گران بها ارائه گردد در آینده می‌قدرت در وقتی بهتر و مطمئن‌خیس به درآمدزایی اندیشه کرد.

عملاً «عدد» را به عبارتی روز ابتدا بازار فعال‌سازی کردیم، زیرا آن دوران تاءمل نمی‌کردیم پرداخت اینترنتی گزینه اعتنا قرار گیرد و از این طرز درآمد بالایی داشته باشد؛ حق تقدم ما درآمدزایی از روش تبلیغات بود و او‌لین تبلیغ ما هم تبلیغ مؤسسه‌ی محک بود. البته عدد به صورت سایتی جداگانه و دورازشوخی بازه‌ها بعد از آن صورت گرفت.

حال ۱۰ درصد درآمد توسعه و گسترش‌دهندگان از روش نرم افزار عدد میباشد؛ یعنی با بنرهایی که اکران می دهند و کلیکی که بر روی این تبلیغات میشود درآمدزایی می‌نمایند. «عدد» از امروزی‌ترین شیوه‌های تبلیغات در کشور ایران میباشد و ما اپلیکیشن داریم که روی آن فعالیت علمی و فنی بسیار بیشتری انجام دهیم تا هرچه بیشتر در ناحیهی تبلیغات اثر گذار و مؤثر واقع خواهد شد.

ساخت وب سایت مشابه شیپور

موسس وبسایت کافه بازار | موسس وبسایت دیوار | طراحی وب سایت دیوار

حسام آرمندهی موسس وبسایت کافه بازار | موسس وبسایت دیوار | ساخت سایت دیوار

چه کاری برای تسهیل کارها کمپانی انجام داده‌اید؟

یک سری ماه پیش کمپانی ما تحت عنوان کمپانی علم بنیان شناخته شد و امید است بتوانیم از مجموع مزایای آن سود بگیریم.

یک سری نفر کارمند در کافه بازار و نرم‌افزار دیوار فعال می باشند؟

حال حاضر بیش تر از ۷۰ نفر به صورت بی واسطه با ما همیاری می‌نمایند.

ما هر نیروی خیر و خوبی ببینیم جذب می‌ کنیم. تمرکز ما بر این میباشد که شایسته ترین اشخاص فنی، اجرایی و اداری را جذب کنیم.

برای جذب نیرو طرحی دارید؟ و پرسنل خویش را به چه تعداد خواهید رساند؟

ما هر نیروی نیکی ببینیم جذب می‌ کنیم. تمرکز ما بر این میباشد که شایسته ترین اشخاص فنی، اجرایی و اداری را جذب کنیم. برای مثال حدود ۱۵ نفر به طور ۳ دلداده در «دیوار» فعالیت می‌ نمایند که توانسته بازدهی فعالیت ما‌را به ۳۰ هزار اطلاع رسانی در روز برساند. ما جذب چنین نیروهایی را در نرم‌افزار داریم.

پایانی پرسش را چنین می‌ پرسیم: چرا شما آیفون دارید و از تلفن همراه‌ های اندرویدی استعمال نمی‌ فرمائید؟

اینجانب از گذشته خلقت اندروید از iOS به کارگیری میکردم. شرایط فعلی هم هنوز یک آیفون و یک موبایل اندرویدی، HTC One mini دارم و عملکرد می کنم از نرم‌افزار‌های هر دو سیستم دلیل به کار گیری کنم و از پباده سازی هر دو سیستم استدلال و نرم افزار‌هایشان ایده بگیرم.


سود گیری , عارضه ها برد وب سایت دیوار و کافه بازار

فارق از نیازی که به ارتقا علم , کارگروهی , نظم و اما عملکرد و سعی وجود داراست نکاتی که در رابطه پیروزی کافه بازار و تارنما دیوار مشاهده می شود سه اصل بر طرف کردن نیاز مخاطب , ارزان بودن نرخ سرویس ها , کیفیت بالای ارائه سرویس ها نسبت به رقبا توانسته این کسب و امور را از یک کسب و عمل بچه تبدیل به برنده ترین کسب و شغل های صنعت IT در مرزو بوم تبدیل نماید.

صاحب و مالک هر کسب و کاری باشید در صورتیکه قصدتان پیروزی باشد بایستی بدین سه دلیل دقت نمایید. یعنی بدانید یوزرها چه نیازی دارا‌هستند , شایسته ترین ارزش و شایسته ترین طرز ارائه سرویس ها را برایشان درنظر بگیرید. اکنون فرقی نمی‌کنید صاحب و مالک مغازه اینترنتی باشید یا این که نرم‌افزار ماشین کرایه ای آنلاین یا این که یک استارتاپ خلاقانه دیگر .

 

 


 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 16:23

نرم افزار گوشی چه می باشد؟
نرم‌افزار‌ گوشی عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم استدلال موبایل یاور دارا‌هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام می دهند. نرم افزار ها در گوشی به طور بی واسطه دستوری را انجام می دهند که به طور کاملً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. درصورتی که بخواهیم در باب اپ گوشی مثالی را بزنیم بایستی بگوئیم طراحی اپلیکیشن به تمامی قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه که استفاده کننده بوسیله آنان به اجرای فرمانی در تلفن همراه میپردازد نرم افزار اسم داراست. به عنوان مثال شما ممکن میباشد برای عمل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم‌افزار گوشی خزانه ملت، برنامه تلفن همراه خزانه پاسارگاد، برنامه گوشی خزانه ملی، برنامه گوشی خزانه سامان، برنامه گوشی خزانه اقتصاد نوین، برنامه گوشی خزانه سپه، نرم افزار تلفن همراه خزانه آینده و یا این که غیره به کار گیری نمایید. و یا این که ممکن میباشد شما در طی روز به به کارگیری از ابزارهای دیگری در تلفن همراه همدم خویش بپردازید. به عنوان مثال ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از برنامه تلفن همراه کانال سه استعمال فرمائید و یا این که برای تعقیب کردن نرم افزار های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم‌افزار اندروید پخش زنده به کارگیری فرمائید. همینطور برخی یوزرها که از روش دکان اینترنتی به خرید می پردازند ممکن میباشد از نرم‌افزار تارنما های مانند اپ تلفن همراه دیجی محصول و یا این که اپ گوشی بامیلو به کار گیری کنند. همینطور به عنوان مثال ممکن میباشد اپ بازی خاصی هم برای PC ارائه خواهد شد و هم به طور برنامه گوشی ارائه شود که در‌این‌صورت گسترش دهنده اپلیکیشن کوشش میکند این بازی را بر شالوده دستگاه های دیجیتال ساخت و ساز کند. مثلا برنامه م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای انجام بازی نرم افزار نویسی شده‌است. یا این که بازی angry birds یکی‌از دیگر از مورد ها برنامه گوشی هست. کلیه این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار تلفن همراه اسم دارا هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم ادله یک تلفن همراه هم پا، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم برهان موردنیاز خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک برنامه تلفن همراه ممکن میباشد بر اساس سیستم برهان اندروید باشد که به در‌این‌صورت‌ بدین اپلیکیشن اصطلاحاً برنامه اندروید می‌گویند. یا این که ممکن میباشد سیستم عالی که‌این اپلیکیشن را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌حالت‌ به آن نرم‌افزار IOS یا این که نرم‌افزار اپل میگویند. برای دیگر سیستم عوامل همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز اپ هایی بسته به نوع بستر سیستم ادله پباده سازی شده‌است. بسط دهندگان نرم‌افزار گوشی، همانگونه که تلاش کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم دلیل های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به عمل رود نیز همت میکنند به ساخت و ساز و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک اپ تلفن همراه بپردازند.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 20:01

   ایرادات رایج در نامگذاری اپ-

شتاب نکنید


برای  طراحی اپلیکیشن برندسازی با تعیین نام مطلوب شتاب نکنید. تعدادی روزی اسم‌های انتخابی را کنار گذارده و مجدد به آن ها رمز بزنید.

سفارش میکنم لیست اسامی را برای یک یا این که دو روز کنار بگذارید. آن‌گاه مجددا آن ها را ارزیابی نمایید. ممکن میباشد بعداز یک‌سری روز شم متفاوتی نسبت به اسمی که پیش از این دوستش داشتید پیدا فرمائید. و یا این که حتی ممکن میباشد با نگاه کردن به لیست، اسامی تازه و کاملتری به ذهنتان رسد.

 

- مطمئن گردید دوستش دارید


مراحل برندسازی با گزینش نام مطلوب، قادر است به راحتی تبدیل به یک دردسر وسیع خواهد شد.

رئیس ادله کمپانی Kingdom Ridge می‌گوید: وی و سهم دار تجاری اش صدها ساعت برای تحلیل و تامل کردن راجع به اسم کمپانی خویش سپری کردند. آن‌ها فی مابین لیستی از اسم خدایان یونانی، کوه‌ها، جای ‌های جغرافیا و …کاوش کردند و نهایتا هم به فیض نرسیدند.

Chris تصمیم گرفت که یک اسم شناخته گردیده را گزینش نماید. خیابانی که وی در آن معاش می‌کرد Kingdom Ridge . وی می‌گوید درحال حاضر هر وقتی که اسم کمپانی خویش را می شنود هیجان زده می گردد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط » ساخت‌و‌ساز یک مارک پیروز

 

- ضابطه را فراموش نکنید


برای برندسازی، اسامی انتخابی بایستی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی کشور‌ایران منافات نداشته باشد. تکراری نباشد. به‌این مراد به وب سایت www.ilenc.ir مراجعه‌کنید. از اعداد به طور ریاضی آن به کارگیری نشود. از عنوان ها ایثارگران، شاهد و امثالهم به کار گیری نشود. از تیتر‌های شعرا، محققان و کاشفان در بعدازظهر حاضر به کار گیری نشود.

به عنوان مثال یک‌سری سال پیش، مارک آب معدنی سورپرایز به جهت به کار گیری از کلمه و واژه بیگانه، از سوی مراجع برای ردوبدل اسم تجاری، زیر فشار قرار گرفت.

 

- گزینش اسم غلط و سماجت بر عدم بده بستان آن


بخش اعظمی از صاحبان کسب وکار میدانند که نام کمپانی‌شان نقص‌ دارااست. اما آرزو دارا هستند که به شیوه اعجاز آسایی این اختلال خویش به خویش حل خواهد شد. برای برندسازی با گزینش نام می بایست یک اسم مطلوب را در به عبارتی در آغاز گزینش نمائید. تعیین یک اسم مطلوب نخست بسیار راحت‌خیس از تغییر و تحول اسم در سال‌های آینده خواهد بود.

سود:
در‌این نوشته‌ی علمی اینجانب به ۲۴ نکته حائض اهمیت برندسازی با تعیین نام مطلوب اشاره کردم. در واقع برندسازی با گزینش نام مطلوب مقدمه میگردد. یک نام مطلوب و اسم تجاری، میتواند کمپانی شمارا به نقط ی اوج غالب شود و از طرفی یک اسم غلط نیز می تواند کمپانی را به قعر بکشاند. نام کمپانی می بایست منتقل کننده تجربه ، بها ، وجه تمایز تولید ها و سرویس ها باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 23:09

طراحی اپلیکیشن
زمانی که حرف از فعال سازی یک کسب و عمل فی مابین میباشد در واقع برندسازی با تعیین نام مطلوب اهمیت بخش اعظمی پیدا می نماید. یک نام مطلوب و اسم تجاری، میتواند کمپانی شما‌را به نقط ی اوج پیروز شود و از طرفی یک اسم غلط نیز می تواند کمپانی را به قعر بکشاند. نام کمپانی می بایست منتقل کننده تجربه ، قیمت ، وجه تمایز تولیدات و سرویس ها باشد.

برندسازی با تعیین نام مطلوب
برندسازی با تعیین نام مطلوب
بعضی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی شایسته ترین اسامی می باشند. بعضا دیگر براین باوراند که اسامی خبری به مشتریان میگویند که کسب و عمل شما دقیقاً چه می باشد شایسته ترین اسامی میباشند. درحال حاضر آنکه بعضا دیگر بدین باورند که اسامی ابداعی بیشتر در ذهن ها میمانند. در حالی که بعضا معتقدند که‌این اسامی سریعتر به بیماری آلزایمر سپرده میشوند.

ولی حقیقت این میباشد که همه اسامی می‌توانند کارآمد باشند، در صورتی‌که که با یک استراتژی بازاریابی مطلوب پشتیبانی شوند.

تعیین یک اسم تجاری خوب یک مراحل پیچیده میباشد. گزینش نام کمپانی جزء اولی مقرارت تثبیت کمپانی و در عین درحال حاضر یکی‌از مهم ترین فرآیند احداث کمپانی میباشد.

بخش اعظمی از اشخاص پیش از تثبیت کمپانی خویش چهت نیل به نام کمپانی مناسب، انرژی و بازه متعددی صرف می‌نمایند. ولی گروهی دیگر به هر عامل نام کمپانی را فارغ از در حیث به دست آوردن همگی جوانب و با شتاب گزینش می نمایند. و به همین استدلال هم معمولا پس از مدتی تمایل به تغییر تحول نام کمپانی میگیرند.

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط » ساخت و ساز یک مارک چیره

در‌این نوشته‌ی علمی تلاش کردم تا نکات کلیدی در تعیین اسم کمپانی را که کل اصول برندسازی در آن رعایت گردیده باشد را بیان‌کنم.

۲۴ نکته برندسازی با گزینش نام مطلوب:


۱- اسم تجاری را دورازشوخی بگیرید


نامگذاری کمپانی و یا این که تولیدات تان یک زمینه دور از شوخی میباشد. نامی که شما تعیین می کنید بخشی طلاق ناپذیر از مارک شرکتتان را بر عهده داراست. نام شما نشان دهنده ایماژ، مارک و شرایط شما در بازار میباشد. اسم یک کمپانی بالاتر از یک اسم صرف میباشد. بلکه قسمت بزرگی از مارک کمپانی شماست.

در رابطه برندسازی اینترنتی و اسم دامنه، تولیدها و بازاریابی بیشتر تصور کنید. و اینکه یک اسم چه‌گونه ترجمان کلیه جوانب این مارک خواهد بود .

۲- رقبا را نظارت نمایید


رقبای شما چه اسامی دارا هستند؟ برای گزینش نام مطلوب با قابلیت و امکان برندسازی٬ فهرستی از اسامی آن ها تهیه و تنظیم کرده و با هم مقایسه نمائید تا ایده شما بسط پیدا کرده و نام مطلوب تری گزینش فرمائید. اسمی که فی مابین رقبا، شمارا متمایز نماید.

۳- به مخاطبان بازار خویش تصور کنید


مقصود شما این‌میباشد که اسم مارک شما بین مخاطبان شما اصلی و طنین انداز باشد. بدین ترتیب از هر آنچه که در رابطه مخاطبان خویش می دانید استعمال نمایید. تا بتوانید رابطه اسم‌هایی که به ذهنتان میاید را با حقیقت بازار مخاطبان تان اندازه‌گیری فرمائید و بسنجید.

 

۴- از سایر افراد بخواهید که اسم کمپانی شمارا تلفظ نمایند


برخی از کمپانی‌ها عمداً یک اسم تجاری را که مشتریان به رنج آن را تلفظ می نمایند گزینش می‌نمایند. این استراتژی لبریز خطر عملکرد می‌نماید تا کمپانی را بهتر از رقبایش نشان دهد. البته مشاوران رشته‌ای کسب و فعالیت ، نظری مغایر این دارا‌هستند.

برای برندسازی با نام مطلوب، سفارش می کنم، در‌صورتی‌که نام کمپانی که تعیین کردید مشابه یک خطا املایی میباشد، آن را از لیست گزینش اسم‌هایتان حذف نمایید. اینجانب معتقدم یک اسم تجاری به عبارتی‌طور که نوشته می گردد، بایستی به آسانی هم تلفظ گردد یا این که برعکس. در غیر این‌شکل مدام بدون چاره خواهید بود آن را با یکسری توشه با صدای بلند تکرار نمائید.

تلفظ و به خاطرسپاری چنین اسم‌هایی فارغ از تبلیغات سنگین ممکن وجود ندارد. علاوه بر این‌که‌این سیرتکامل اسامی، سرد و بی روح می باشند.

 

۵- از خلاقیت هم استعمال فرمائید


برای برندسازی با نام مطلوب، همان گونه که به تلفظ بی آلایش و به ذهن سپرده شدن آن می‌پندارید، از قیمت یک اسم به طور کامل متمایز هم غافل نشوید. اسم ابداعی شما در شرایطی که یک مفهوم و مضمون‌ ویژه‌ای داشته باشد، منجر می‌گردد کسب و فعالیت شما به یادماندنی‌خیس گردد.

 

۶- از مجموع زوایا نگاه فرمایید


مقداری راجع‌به نام مطلوب و ارتباط آن با برندتان و کار‌های هر روزه کسب وکارتان تصور کنید. واینکه دیگر افراد راجع به اسم کمپانی شما چه اندیشه و حسی پیدا می‌نمایند.

خوب تصور کنید! مطمئن گردید که اسم انتخابی شما، پیام کسب و فعالیت شمارا به طور رسا منتقل می‌نماید.

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 22 شهريور 1399 ساعت: 16:48

 

 

تعیین اسم مطلوب برای نرم افزار

تعیین اسم مطلوب  طراحی اپلیکیشن قسمت مهمی از بازاریابی اپ شما میباشد و سبب ساز میگردد برنامه به راحتی هنگام کاوش پیدا گردد. همینطور اسم اپ اولی و بیشترین تاثیر را در استفاده کننده می‌گذارد.

دو استراتژی برای تعیین اسم مطلوب نرم‌افزار وجود داراست. استراتژی نخستین تعیین اسم کوتاه و معمولی میباشد که دربرگیرنده کلمه ها مازاد وجود ندارد. استراتژی دوم به کار گیری از لغات کلیدی مازاد به یار و همدم تیتر اساسی میباشد. هریک از این دو استراتژی نقاط ضعف و قوتی دارا هستند. درین نوشته‌ی‌علمی نکاتی که برای گزینش اسم برنامه اساسی میباشند را توضیح می‌دهیم.

یک‌سری نکته ی اصلی در گزینش اسم نرم‌افزار :
1- اسم عالی برای نرم افزار بایستی بتواند غیروابسته از اسکرین شات ها، توضیحات و یا این که آیکونی که در بازار قرار می دهید، در رساندن مراد، روی پای خودش بایستد.
2- مطمئن باشید که اسم مال تان ( که در اینجا اپ میباشد) در لهجه دیگری،مضمون‌ بدی ندارد.
3- حتی شایسته ترین اسم ها زمانی که به وسیله فرد دیگری گزینه به کارگیری قرار گرفته باشد، بی قیمت خواهد بود. به کارگیری از مقر های اطلاعاتی و منابع قانونی به مراد حصول اطمینان از چنین موضوعی ضروری میباشد.
4- اسم برنامه شما قادر است بیشتراز حد طولانی یا این که محدود و کوچک باشد، همینطور قادر است به نامی به یاد ماندنی تبدیل خواهد شد یا این که به راحتی فراموش گردد.
5- هرچه اسم نرم افزار شما کوتاه خیس باشد، بهتر میباشد. همینطور بهتر میباشد درپی اسامی دو سیلابی باشید و از استعمال از علائم مبهمی همانند ویرگول پرهیز کنید.

تفاوت این دو استراتژی تعیین اسم برنامه در چه میباشد؟

در استراتژی نخستین اسم صرفا مشتمل بر سه واژه و کلمه میباشد. مثل “Clash Of Clans”.

در استراتژی دوم تیتر مشتمل بر لغات مازاد علاوه بر لغت ها مهم نیز میباشد. برای مثال “App in the Air: Flight Tracker and Airport Guide”.

لغات کلیدی مازاد در واقع تیتر اساسی را توضیح میدهند و اقبال چشم شدن و کاوش در مارکت را ارتقاء می‌دهند.

در حالتی‌که تیتر اپ بر طبق استراتژی دوم گزینش خواهد شد معمولا لغات مازاد به وسیله خط تیره یا این که دو نقطه از تیتر مهم غیر وابسته می‌شوند. تفاوت عمده ای در بین به کار گیری از دو نقطه با خط تیره نیست اما دو نقطه سبب ساز می‌گردد یک کاراکتر کمتر مصرف شود.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 20 شهريور 1399 ساعت: 21:14


با طراحی اپلیکیشن CRMمشتری را بهتر از سایر بشناسید
از‌آن‌جا‌که نرم‌افزار های فروش و اپلیکیشن CRM بسیار مقیاس پذیر و قابل تهیه و تنظیم میباشند به شما اذن می دهند تا به راحتی نگرش علمی مشتریان خویش را بشناسید، زمان های شغلی گوناگون را ملاحظه کنید و با انجام چندین فعالیت معمولی، سرویس ها مشتری را مبتنی بر تاریخچه شناخته گردیده مشتری از تعامل‌های پیشین که با آنها داشتید فردی سازی فرمایید. کل این کارداران به ساخت و ساز یک فهم و شعور بهتر با مشتری سبب می شود و فروش بیشتر یار و همدم با رضایت مشتری را در ادامه خواهد داشت.

این اپ ها معمولاً برای رئیس رابطه تجاری و مشتری، مدیر مخاطبین تجاری، عقد قرار داد و پیش فروش به کار گیری می گردد.

کارایی برنامه های CRM معمولاً دربرگیرنده موادسازنده ذیل میباشد:

ترکیب CRM
علم و ابزار برای تسریع در بسط فروش
مدیر فروش
خودکارسازی مراحل
رئیس فروش
فروش هدایت گردیده
گزارش بهتر
قابل انعطاف افزارهای فروش یا این که CRM علاوه بر موثرتر کردن نیروی فروش به مدیر یک پارچه سازی، مدیر محتوای کمپانی و رئیس هدایت درآمد نیز امداد می نمایند.

مخلوط فروش و مراحل اپلیکیشن CRM سبب میشود تا کمپانی‌ها از شیوه های گوناگون داده ها متنوعی از مشتریان خویش برای تعامل بهتر با آنها به دست آورند.

رویش این بازار برای فروش نرم افزار های فعال ناشی از عواملی از قبیل ناکارآمدی مراحل فروش ، فشار برای تحویل نتیجه ها ، ارتقاء رقابت و تقاضا برای کاهش مخارج سازمان برای هر فروش میباشد.

فناوری مطلوب خیر فقط برای پایداری تجارت ضروری میباشد بلکه میتواند ابتکار عمل های بزرگی را در شغل ها امروز ساخت نماید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 12:54


با طراحی اپلیکیشن CRMمشتری را بهتر از سایر بشناسید
از‌آن‌جا‌که نرم‌افزار های فروش و اپلیکیشن CRM بسیار مقیاس پذیر و قابل تهیه و تنظیم میباشند به شما اذن می دهند تا به راحتی نگرش علمی مشتریان خویش را بشناسید، زمان های شغلی گوناگون را ملاحظه کنید و با انجام چندین فعالیت معمولی، سرویس ها مشتری را مبتنی بر تاریخچه شناخته گردیده مشتری از تعامل‌های پیشین که با آنها داشتید فردی سازی فرمایید. کل این کارداران به ساخت و ساز یک فهم و شعور بهتر با مشتری سبب می شود و فروش بیشتر یار و همدم با رضایت مشتری را در ادامه خواهد داشت.

این اپ ها معمولاً برای رئیس رابطه تجاری و مشتری، مدیر مخاطبین تجاری، عقد قرار داد و پیش فروش به کار گیری می گردد.

کارایی برنامه های CRM معمولاً دربرگیرنده موادسازنده ذیل میباشد:

ترکیب CRM
علم و ابزار برای تسریع در بسط فروش
مدیر فروش
خودکارسازی مراحل
رئیس فروش
فروش هدایت گردیده
گزارش بهتر
قابل انعطاف افزارهای فروش یا این که CRM علاوه بر موثرتر کردن نیروی فروش به مدیر یک پارچه سازی، مدیر محتوای کمپانی و رئیس هدایت درآمد نیز امداد می نمایند.

مخلوط فروش و مراحل اپلیکیشن CRM سبب میشود تا کمپانی‌ها از شیوه های گوناگون داده ها متنوعی از مشتریان خویش برای تعامل بهتر با آنها به دست آورند.

رویش این بازار برای فروش نرم افزار های فعال ناشی از عواملی از قبیل ناکارآمدی مراحل فروش ، فشار برای تحویل نتیجه ها ، ارتقاء رقابت و تقاضا برای کاهش مخارج سازمان برای هر فروش میباشد.

فناوری مطلوب خیر فقط برای پایداری تجارت ضروری میباشد بلکه میتواند ابتکار عمل های بزرگی را در شغل ها امروز ساخت نماید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 12:54

طراحی اپلیکیشن

مخفی کردن نوار کناری
هر نرم افزار با نامی که داراست در ذهن یوزرها میماند، نام و نشان پیدا می‌نماید و در موتورهای آن‌لاین جست‌وجو می گردد. تعیین اسم مطلوب شایسته ترین راه و روش برای معرفی، مارک شدن و اصطلاحا جا پرتاب کردن کالا خویش نزد یوزرها میباشد. راهی را که می بایست برای معرفی هرچه بیش‌خیسِ نرم افزارٔ خویش نزد یوزرها طی نمائید، کوتاه‌خیس خواهد کرد. پیش از تعیین اسم برای برنامۀ خویش بهتر میباشد به خصوصیت‌های یک اسم مطلوب اعتنا نمایید. رعایت این نکات گرچه برای حضور در بازار الزامی وجود ندارد البته یک کدام از پیش‌شرط‌های اساسی بازار برای قراردادن متاع شما در فهرست نرم‌افزار‌ها و بازی‌های برگزیده میباشد.

کوتاه و نادر کاراکتر: بلندی اسم در بازار قادر است تا ۱۰۰ کاراکتر باشد البته اسم‌هایی با بیش تر از ۱۶ کاراکتر در دستگاه‌های گوناگون به طور بی نقص اکران داده نمی شوند و مخاطب برای دیدن اسم بدون نقص، می بایست وارد صفحۀ اپ خواهد شد. براین اساس هرچه اسم مال شما بدین محدودیت کاراکتر مجاورت‌خیس باشد یعنی اصول فن‌ای را بیشتر رعایت کرده‌اید و در ذهن مخاطب ماندگارتر خواهید شد.

 

دقیق در ذکرِ عملکرد اپ: در اسم اپ بهتر میباشد به مکان اشارۀ بدون واسطه به کارکرد آن، از کلماتی استعمال شود که ماهیت و سعی را به سیرتکامل‌ای غیرمستقیم و دقیق در دل خویش دارا هستند. اسم نرم افزار جایی مطلوب برای ارائۀ توضیحات دربارۀ کارکرد، مختصات و مزیت‌های کالا وجود ندارد و بایستی به شدت از آن اجتناب کرد چون با دادن مجموع داده ها یک‌جا به استفاده کننده علاوه‌بر از در بین بردن جذابیت اپلیکیشن و فضولی یوزرها، نامی طولانی و نازیبا رفتار خواهید کرد.

خاص و ماندگار: برای اسم‌گذاری برنامۀ خویش از کلماتی خیلی کلی و معروف به کارگیری نکنید. هرچه اسم شما خاص‌خیس باشد بیشتر به خاطر میماند. اسم‌های کلی بیشتر یوزرها گذری و اتفاقی و خیر یوزرها پیگیر و عشق‌مند را به خویش جذب می‌‌نمایند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 18:54


چنان چه می‌خواهید انقلاب عظیمی در کسب و فعالیت تان ساخت نمایید به شما توصیه میدهیم با این نوشته‌ی‌علمی هم پا باشید .پیش از هر چیزی مایحتاج میدانیم راجع به برنامه توضیحاتی مختصر خدمتتان ارائه دهیم

نرم افزار ( (Application: نوعی طراحی اپلیکیشن کامپیوتری میباشد که برای استعمال مخاطب آخری (End-User) پباده سازی می شود.این نرم افزار قابل انعطاف‌افزاری را شما می توانید از روش تلفن همراه یا این که هر دستگاه قابل‌حمل دیگر دانلود نمائید و به‌طور بدون واسطه به آن دسترسی داشته باشید. اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما روزمره از آنان به کارگیری میکنیم مشتمل بر این تعریف و تمجید میگردند وتنها قابل انعطاف‌افزارهای سیستم نظیر  سیستم عوامل یا این که گویش‌های اپ نویسی جز نرم‌افزار‌ها محسوب نمیشوند.

امروزه اپلیکیشنها تحت عنوان ابزار تبلیغاتی گزینه استعمال قرار می گیرند.از آنجایی که تعداد اشخاص متعددی از تلفن همراه های هوشمند  به کار گیری میکنند و از این نحوه به وب دسترسی دارا هستند که لازم به ذکر میباشد این تعداد رو به ارتقاء می‌باشند،برای گسترش و تبلیغ  محصول ها و سرویس ها تان  به جز وبسایت، برنامه های گوشی نیز قادر است در پیشبرد کسب و کارتان شما راهمراهی نماید .

یک نرم افزار گوشی قادر است موتوری باشد که از مزایای کسب و عمل سنتی نیز فایده میبرد، مواقعی از قبیل رضایت بیشتر مشتری و اگاهی بیشتر از تولید ها.
امروزه در اکثری از کشورها، نرم‌افزار‌های تجاری بی آلایش‌ترین و سریع‌ترین شیوه برای ارتقای سطح ارائه سرویس ها و تولیدات تجاری هستند.

هر ماه تعداد بخش اعظمی از نرم افزار‌های دارای شهرت، به وسیله میلیون‌ها مخاطب دانلود و به کارگیری میگردد؛. این‌که یک برنامه تا چه حد بتواند سودآور باشد، بستگی به تعداد کسانی داراست که از  آن app استعمال نمایند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 183 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 5:08

 

Webflow
یکی‌از دیگر از ابزارهایی که قابلیت ایجاد نرم‌افزار سوای نرم افزار نویسی را به شما میدهد Webflow میباشد.

ولی قابلیت تایپ کردن کد برای عده ای که علم کد نویسی طراحی اپلیکیشن نیز درین ابزار وجود داراست.

می‌توانید با استعمال از این ابزار، نرم‌افزار هایی با سیستم برهان اندروید، بسیار زیبایی را پباده سازی فرمایید.

قابل ذکر میباشد که رویش بسط ی اپلیکیشن ها در‌این شرکت بسیار بالا میباشد.

Google app Maker
می‌خواهیم این خصوصیت نو گوگل را یکم با جزییات بیشتر برسی کنیم پس با کانون تابان شهر یاروهمدم باشید

گوگل اخیرا App Maker را معرفی نموده است؛

هسته و مقصود مهم این نرم‌افزار به روی ایجاد نرم‌افزار های سفارشی سوای نیاز به نرم‌افزار نویسی پیچیده میباشد.

Google app Makerسرویسی تازه که بخشی از G Suite میباشد. همانگونه که در ابتدا نقل شده ،

گوگل در واقع اذن ایجاد اپلیکیشن های سفارشی با دقت به نیازهای بازار غرض مخاطب را می‌دهد.

درین خدمت تازه، نیازی به کدنویسی برای ایجاد برنامه ندارید و بیشتر لاین های کد مندرج و مهیا در مشت شما قرار گرفته میباشد با drag & drop قابل کامل شدن می‌باشند.

شاید App Maker او‌لین خدمت با این خصوصیات نباشد اما مطمئنا گوگل از رقابت عقب نخواهد ماند!

به این دلیل‌که قادر است داده های ما یحتاج را از اپ های جی سوییت، استفاده کننده ها، گروپ ها، نقشه ها و غیره به عمل بگیرد.

این ابزار از زیرساختی که به وسیله نرم‌افزار های جی سوییت آماده می‌شود استعمال خواهد کرد.

به این ترتیب، یوزرها فارغ از نیاز به یک اپلیکیشن نویس، کارکشته به لذت بردن از یک زیرساخت فارغ از سرور خواهند بود.

همینطور، می‌توانید برنامه را با ابزار آنالیزی گوگل (آنالاتیکس Google Analytics)مانیتور فرمائید.

به کارگیری از این خدمت به علم کدنویسی بالایی نیاز ندارد اما یک کدام از دیگر از خصوصیت های شایان توجه دیگر این میباشد که گوگل، فردی سازی بیشتر را با لهجه های HTML، CSS، JS و لایبرری jQuery را قابلیت و امکان پذیر نموده است.

از رقبای این ابزار کارکشته میتوان App Cloud، PowerApps Mendix، Appian، OutSystems و اسم موفقیت.

نقطه ضعف: App Maker گوگل تنها برای اعضای نخستین ی محرمانه نرم‌افزار های G سوییت قابل دسترس میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 13 شهريور 1399 ساعت: 11:26

برنامه سازها چه معایبی دارا‌هستند؟
خطر تلف کردن کاربرانتان
فرض نمایید شما یک اپلیکیشن ساز , طراحی اپلیکیشن  را تعیین نموده اید بازه متعددی میباشد که اپلیکیشنتان را تولید و یوزرها متعددی دارید.به هر دلیلی این سیستم به کارش آخر می‌دهد این قابلیت برایتان نیست که اپ را غیروابسته و از آن به کارگیری نمایید.کل کاربرانتان را از دست داده اید و بایستی به تفکر ساخت‌و‌ساز نرم افزار اندروید یا این که ios تازه برای کسب و کارتان باشید.درواقع مالکیت شما با کمپانی نرم‌افزار ساز مشترک میباشد و به‌این گزینه در قسمت قانون ها نرم‌افزار سازها اشاره شده‌است.

قابلیت گسترش نرم افزار نیست
فرض نمائید که کسب و کارتان بسیار وسیع شده‌است و نیازهایی دارید که اپلیکیشن سازها پشتیبانی نمیکنند.خلل گسترده این میباشد که نرم افزار ساز به شما اذن نمی دهد که مجموعه نرم‌افزار نویسیتان روی بسط نرم‌افزار فعالیت نمائید و بدون چاره می باشید با به عبارتی امکاناتی که نرم افزار داراست بسازید.اما این زمینه در بیشتر اپ ساز ها پوشش داده گردیده و کلیه نیازهای کسب و امور را پیش گویی کرده اند البته به هر درحال حاضر می بایست بدین نکته دقت داشته باشید.

فیض گیری :
درباره ی اپ سازها و مزیت ها و معایب آن ها به صورت مفصل سخن کردم.در شرایطی که کسب و فعالیت جدید پایی می‌باشید که اخیرا در وب کسب و کارتان را استارت کرده ایدو یااینکه میدانید کسب و کارتان به نحوی میباشد که‌این نرم افزار سازها به طور بی نقص نیازهای مشتریان کسب و کارتان را پشتیبانی می نمایند(آزمایش فرمائید) به شما سفارش میکنم به مکان صرف هزینه و مقطع زیاد برای ساخت و ساز برنامه اندروید و ios مخصوص اینترنت سایتتان با همین اپلیکیشن سازها استارت فرمایید.این اپلیکیشن ساز ها تجهیزات نیکی دارا‌هستند که با آن‌ها میتوانید استارت و نیاز سنجی نمایید واگر برای کسب و کارتان محدود بودند(بسیار معدود پیش میاید) می‌توانید از موسسات اپلیکیشن نویسی یاری بگیرید و نرم افزار منحصر کسب و کارتان را بسازید.نهایتا مبلغ بسیار ناچیزی از دست خواهید بخشید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 6 شهريور 1399 ساعت: 16:43

پباده سازی گونه های لپلیکیشن های تلفن همراه

 

گونه های برنامه گوشی

طراحی اپلیکیشن نرم‌افزار های تلفن همراه به جهت به کار گیری از گویش های متفاوت اپ نویسی و قاب ورک ها شباهت متعددی به قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری دارا هستند. در مجموع نرم‌افزار های تلفن همراه به اشکال پایین تقسیم بندی می گردند:

 

- اپ های محلی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، برای به کارگیری در پلتفرهای خاص اندروید و یا این که ios پباده سازی میگردند که پباده سازی آنان توسط یک‌سری از ابزارهای بسط اپلیکیشن و لهجه های نرم افزار نویسی که مقبول پلتفرم متبوع است، انجام میشود.

 

- نرم‌افزار های HTML5: این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی با به کار گیری از تکنولوژی های شناخته گردیده ای، مانند؛ جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS پباده سازی می گردند. به راحتی میتوانید این نوع از قابل انعطاف افزارها با انجام تغییرات کوچک به پلتفرم های دیگر منتقل فرمایید.

 

- نرم‌افزار های ترکیبی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، همان گونه که از عنوانشان مشخص و معلوم میباشد، ترکیبی از قابل انعطاف افزارهای گذشته می‌باشند. قابل انعطاف افزارهای محلی به طور یک کانتینر محلی می‌باشند و می قدرت نرم افزار HTML5 را به آن ها اضافه کرد.

 

 

 

مزایای ساخت‌و‌ساز اپ گوشی

تولید و پباده سازی برنامه تلفن همراه مزایای متعددی داراست که از میان آن ها می‌توانیم به به مورد ها ذیل اشاره کنیم:

 

• سرویس رسانی بهتر و ریلکس به مشتری

• دسترسی شل در هر دوران و جای

• توسعه و گسترش مارک تجاری

• ارتقا تعداد خط مش های ارتباطی

• برقراری رابطه و تعامل دوسویه با مشتریان

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399 ساعت: 14:47

باده سازی اپ
پباده سازی برنامه

به همگی ی ابزارهایی که در صدر به آن اشاره کردیم ، نرم‌افزار یا این ک طراحی اپلیکیشن  میگویند که در تمجید آن می شود به این گزاره رسید :
برنامه ابزاری میباشد که استفاده کننده از آن برای انجام عمل یا این که فرایندی خاص به کار گیری می کند و مقصود از ساخت‌و‌ساز آن ، سهل نمودن فرایندهای مشقت بار و طاقت فرسا و همینطور دسترسی سریع و سهل وآسان به ایزارهای مایحتاج میباشد .

برنامه تلفن همراه چه می‌باشد ؟
در ابتدا تعریفی کلی از برنامه را ارائه کردیم البته آیا این تعریف و تمجید برای اپ های تلفن همراه هم درستی میکند ؟
آری ، در گوشی هم می اقتدار مثال های جالبی از این ابزارها را گزینه اشاره قرار اعطا کرد که روزمره تمامی ی ما دست‌کم یکبار با آن عکس العمل داریم ، از جمله اپ های پیام رسان مانند تلگرام ، واتس آپ ، برنامه سروش و یا این که نرم‌افزار درخواست آژانس مانند اسنپ ، تپسی و … که ورژن در میان المللی آن نرم افزار Uber روزمره هزاران نفر را جابجا می نماید و از تمامی اصلی خیس ، اپ های بانکی که فرایندهایی مانند پرداخت قبوض ، خرید شارژ ، انتقال وجه دربین بانکی و اکثری دیگر از امور را می قدرت با آن‌ها انجام اعطا کرد.

پباده سازی اپ
پباده سازی نرم افزار

پباده سازی برنامه بر کسب و فعالیت چه تاثیری داراست؟
با دقت به توضیحات بالا ، به طبع مورد ها بخش اعظمی به ذهنیت شما رسیده میباشد که شاید از آن ها به کارگیری کرده باشید و یا این که کمبود آنان را شم می‌کنید و ممکن میباشد تصور کنید که “در‌صورتی‌که این اپ پباده سازی می‌شد ، امداد بزرگی به کسب و فعالیت اینجانب می‌کرد ” !
نرم‌افزار ها به دو دسته تقسیم میگردند :

نرم‌افزار تلفن همراه یا این که موبایل
برنامه های دسکتاپ یا این که کامپیوترهای فردی
مثال های برنده پباده سازی اپ تلفن همراه :
واضح میباشد که مراد یا این که ناخواسته جهان با سرعت به سمت و سوی گوشی و تکنولوژی های یاور به پیش می رود و گوشی ها و نرم‌افزار ها منزلت ویژه ای را میان عموم پیدا کرده اند و کلیه روزه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اپ های گوشی هستیم .
برای معرفی مثال های غالب نرم افزار می قدرت نرم افزار هایی همانند اسنپ ( برنامه درخواست آژانس ) ، دیجی مال ( برنامه فروشگاهی)، شیپور ( برنامه داد و ستد کالای دسته دوم ) و مثال های پیروز دیگر که از این‌شیوه به درآمد های کلان رسیده اند را اسم موفقیت.

پباده سازی نرم افزار موبایل چه نیازهایی را برآورده می نماید ؟
هر نرم افزار با هدفی خاص و با اعتنا به بازار مقصود خویش پباده سازی و شالوده ریزی میشود که ممکن میباشد سیاست های کلان و رویت کرد بلند مدتی را دنبال کند، برای مثال درصورتی که قصد فعال سازی دکان اینترنتی در مورد فروش جامه دارید، به طبع پباده سازی برنامه فروشگاهی دراین مورد می قدرت یاری شایانی به رونق کسب و فعالیت شما نماید !
یا این که در صورتی‌که مدیریت یک رستوران میباشید، پباده سازی برنامه رستوران می تواند مورد ی نیکی برای شما باشد تا بتوانید مشتریان خویش را بطور ویژه خدمت دهی فرمائید، از جمله فرض فرمائید مخاطب با یک اپ بتواند منو خوراک شمارا بصورت به روز گردیده ( بروزترین بها ) مشاهده نماید و غذای متبوع خویش را توصیه دهد! و در شرایطی‌که بخواهید میتوانید به مشتریان خویش تخفیف بدهید و یا این که به هیچ عنوان درصورتی که استفاده کننده بتواند پرداخت هزینه را بصورت آنلاین انجام دهد ، چقدر خوشایند خواهد بود ؟!!!

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 19:49

 

فراگیری تولید نرم‌افزار
نرم افزار ساز سیستم آنلاین ساخت و ساز برنامه اندروید و iOS  , طراحی اپلیکیشن فارغ از نرم افزار نویسی میباشد. با به کارگیری از تجهیزات برنامه ساز، برنامه خویش را فارغ از نرم افزار نویسی بسازید. فراگیری تولید نرم‌افزار با سیستم برنامه ساز در‌این بخش قرار داده شده‌است. برای مشاهده ی فولدر آموزشی هر بخش کافی میباشد بر روی تجهیزات متبوع کلیک نمائید و فیلم ها را مشاهده فرمائید. لطفا نقد ها و پیشنهادات خویش با ما بین بگذارید.

شما از روش این شیت قوی به ایجاد نرم افزار فروشگاهی، برنامه رزرواسیون، امتحان ساز، نرم افزار رستورانی و پباده سازی نرم‌افزار آگهی و خبر‌ها خواهید بود.



دیگر تجهیزات
اپلیکیشنی بی نقص که در آی وی اس، اندروید، تبلت ها و آی پد عمل می نماید

امکان های موثر برنامه تان را با وب سایت و یا این که صفحۀ هوا داران خویش همگام سازید یا این که اپلیکیش تان را به طور وب سایت تلفن همراه یا این که همینطور به طور تارنما عادی منتشر فرمایید

فارغ از نیاز به تخصص یا این که توسعه و گسترش دهندگان آی تی، خودتان به راحتی می‌توانید نرم‌افزار بسازید!

 

نرم‌افزار مون نرم افزار مون یک اپراتور اپ تلفن همراه برای ساخت و ساز سهل و آسان و ارزان اپ کسب و عمل برای اشخاص، کانال ها، شرکت های، باشگاه های ورزشی، فدراسیون ها، شرکتهای خیریه و موسسه ها دولتی برای همگی پلتفرم ها مانند آی وی اس، اندروید، اینترنت بیس و وب سایت میباشد که با شبکه های عمومی مانند صفحۀ طرفداران شما در فیسبوک همگام می‌شود. ما معتقدیم که نرم افزار گوشی برای هر سازمان بایستی مقرون به صرفه و با رئیس آسوده، فارغ از نیاز به استعمال از متخصصین لوکس و وقتگیر آی تی باشد. اکثر تجهیزات ما یحتاج سازمان ها از پیش ساخت‌و‌ساز گردیده اند، پس چرا بایستی پول و برهه زمانی را صرف چیزی کرد که تا قبل از این به دفعات خیلی زیاد تاسیس شده است؟

با به کارگیری از الگوهای کسب و کاری، ماهر و آمادۀ ما که 97% نیاز هر نرم افزار کسب و عمل را پوشش میدهند، میتوانید به سادگی خودتان نرم افزار را با اسم خودتان با محصول ها تان، با هزینۀ اشتراک بسیار پائین که مشتمل بر همگی چیز از هاست ابری امن و لایسنس تا ارتقاء می‌گردد، بسازید و اینکه هیچ مشقت بار افزاری از سوی شما موردنیاز وجود ندارد

از appsmakerstore.com می‌توانید نرم‌افزار خویش را از روش پنل مدیر یا این که اپ مدیر با آپ تو دیت لایو برای هریک از نرم‌افزار های خویش که پیش از این در برای مثال آیتونز یا این که گوگل پلی منتشر گردیده اند و در خدمت ما قرار دارا هستند ارتقاء دهید. می‌توانیم نرم‌افزار تان را بسازیم یا این که خودتان میتوانید این عمل را انجام دهید. هیچ هزینۀ مازاد نیست زیرا ما همۀ ارتقاهای فنی و هاستینگ را پوشش میدهیم، شما صرفا موردنیاز میباشد که نرم‌افزار خویش را محافظت نمائید. دنبال اپلیکیشنی برای سازمان خویش می باشید؟ متخصصین ما آمادۀ ارائه مشورت به شما می‌باشند

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:31


پباده سازی نرم افزار و طراحی اپلیکیشن گسترش اپ ساخت‌و‌ساز اپ تجهیزات اپ برنامه مستقر نرم‌افزار هیبرید اینترنت برنامه آزمایش نرم‌افزار نشر برنامه پلتفرم‌های تلفن همراه دانلود برنامه بازاریابی اپ کسب درآمد از نرم‌افزار پباده سازی برنامه تلفن همراه هزینه پباده سازی نرم‌افزار فرآیند پباده سازی برنامه ساخت و ساز نرم افزار اندروید ساخت‌و‌ساز اپ IOS پباده سازی برنامه منحصربه‌فرد توصیه پباده سازی نرم‌افزار پشتیبانی نرم‌افزار مزایای به کارگیری از نرم افزار برنامه فروشگاهی برنامه دکان آنلاین نرم‌افزار سرویس ها بها افزوده اپ یار و همدم اولیه نرم‌افزار مدیا پردازش نرم‌افزار #3* ایده تولید اپ آپدیت رسانی اپ اپ سفارشی
برآورد بها
برآورد هزینه طراحی وب و اپ
به مراد اخذ مشورت ساخت سایت و نرم‌افزار گوشی کسب و فعالیت خویش فرم مربوطه را لبریز نمایید .
10 مرحله پباده سازی یا این که ایجاد یک نرم‌افزار پیروز
گام1: تخیل عالی سبب ساز به داشتن نرم افزار عالی می‌گردد
برای اینکه یک نرم‌افزار گوشی پیروز تولید نمائید، اولی چیزی که می بایست به خاطر داشته باشید این میباشد که:
- مشکلی را که بوسیله اپلیکیشن شما میتواند حل گردد، شناسایی نمایید
- در رابطه قابلیت و امکان‌های برنامه‌تان تصمیم بگیرید
نرم افزار بایستی برای مشتری فوایدی ملموس داشته باشد، به عنوان مثال کاهش هزینه‌ها از روش ارتقا بازدهی، عایدی نو و یا این که بهبود تجربه کاربری.


قدم 2: شناسایی فرمایید
برای ساخت‌و‌ساز یک برنامه پیروز بایستی:
- یوزرها غرض نرم افزار خویش را به وضوح بشناسید.
یک نرم افزار همواره بایستی با در حیث داشتن یوزرها مقصود آن گسترش داده خواهد شد. داشتن دیدی پر‌نور از تیم غرض، نرخ پیروزی اپلیکیشن را ارتقاء میدهد.
- پلتفرم‌های گوشی و دستگاه‌هایی را که قرار میباشد پشتیبانی گردد بشناسید
پلتفرم‌های گوشی و دستگاه‌ها می بایست با در لحاظ به دست آوردن تلاش دشوار‌افزاری، قدمت باتری، بنیه و اثاثیه جانبی مایحتاج گزینش شوند. برهان‌های خاصی که بایستی هنگام تعیین پلتفرم‌های تلفن همراه در لحاظ گرفته گردد دربرگیرنده پوشش دهی، پشتیبانی از دستگاه‌ها، کارایی و دیگر قابلیت و امکان‌هاست.
- سبک منفعت را بشناسید
بازار اپلیکیشن هیچ گاه به‌این اندازه نا مرتب نبوده میباشد. برای آنکه از این منبع مطمئن گردید و ایجاد فایده نمایید، مایحتاج میباشد که گسترش دهنده نرم افزار رویه قابل قبولی را هماهنگ با نرم‌افزار برگزیند. سبک‌های متفاوتی از ایجاد بهره از جانب اپلیکیشن‌های تلفن همراه وجود داراست که دربرگیرنده نرم‌افزار‌های مبلغی، بدون پول‌شالوده(فری‌میوم)های نرم افزار غیر وابسته و باطن‌اپلیکیشن‌ای، تبلیغات، اشتراک و حق دانلود میباشد.
این تکنیک‌ها می تواند برای ایجاد فایده به عمل گرفته گردد. با این درحال حاضر، خط مش بسط‌دهنده می بایست با اپ هماهنگ باشد. ضروری میباشد که بسط‌دهنده مخاطب را جذب کرده و برای جنبه‌های متفاوت نرم افزار پول خرج نماید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 18:42